2012. szeptember 23., vasárnap

Tesztben a kalóriák: túl kevés vagy túl sok?

Érdekes kísérlet volt , amikor 2 hétig kalóriát számoltam egy1500 kalóriás energiabevitelű program keretében. Nagyon kiváncsi voltam, mennyi az a mennyiség ami belefér ebbe a keretbe, mert szerintem az 1500 elég kevésnek hangzik.

Rá kellett jönnöm, 2-3 nap átállás után, hogy nem is olyan kevés a mennyiség amit megehetsz, viszont szeretned kell nagyon a zöldségféléket :) (ezzel nincs is gondom!), és ötletesnek kell lenned ahhoz, hogy egy idő után ne váljon borzalmasan unalmassá a mindennapi étkezés.

ÖSSZESSÉGÉBEN: nem számolgatnék szívesen örökké, viszont sokat tanultam, és ahhoz a felismeréshez vezetett, hogy bizony, ha nem is úgy tűnt, de a napi kalóriabevitelem túl sok volt eddig, ezért azóta inkább odafigyelek, megtanultam kontrollálni az adagokat.

Aki kedvet kapott, ajánlom, hogy egy kísérlet :) erejéig próbálja ki 7 napig a kaloriabevitelének kiszámolását, garantáltan érdekes eredményhez fog vezetni, és másképp osztályozod az étkezési szokásaidat.

Ha bizonytalan vagy, nincs ötleted, hogyan tudnál egy komplett heti étkezési tervet összeállítani, szólj és szívesen segítek.

Tipp: itt a blog recepttárában a zölddel jelölt recepteket nyugodtan fogyaszthatod az 1500 kcal-os napokon egy étkezésen belül.

Ajánlott kalóriatáblázatos linkek magyar és német nyelven:




Ha valaki más, vagy jobb linkről tud, várom a javaslatokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése